If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз знам също за една 159-ка купена нова със сменена рейка (~ 2000 лв) около 75 000 км - щампа ВАГ А как ви звучи на 7 000 км да светне лампата за накладките , че са свършили
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
Ex: BMW E61 530 Xi
Аз знам също за една 159-ка купена нова със сменена рейка (~ 2000 лв) около 75 000 км - щампа ВАГ А как ви звучи на 7 000 км да светне лампата за накладките , че са свършили
За щампата всички знаем,иначе тая пак много е изкарала,иначе свършват по-рано
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Вече и аз съм с диодните крушки. Супер е!! 10х колега.
Отново съм с нормалните крушки. Тези диодните се оказаха проблемни, почнаха да ми дават грешка, а в същото време светеха. Отидох в алфа и като ги махнахме миришеше на изгоряло и те самите бяха леко пообгорели. Казаха ми дори, че може да прецакат сериозно бордовия компютър.
Колеги да попитам нещо?Миналата седмица си докарах от Италия 159 2.4 JTDm, онзи ден смених маслата карах през деня и нямаше проблем вечерта тръгнах да пътувам и в един момент ми светна лампата на мотора колата влезе в сервизен режим повече от 110км не искаше да вдигне. На другия ден я закачихме на тестера имаше 4 грешки така и не ги запомних какви точно бяха изчистихме ги и колата се оправи. Днес пак я закачих и всичко си беше наред грешки нямаше. Някой случвало ли му се е нещо такова? Само да отбележа че колата беше стояла доста време с паднал акумулатор но когато сложих новия нищо не светеше. Благодаря предварително!
Колеги да попитам нещо?Миналата седмица си докарах от Италия 159 2.4 JTDm, онзи ден смених маслата карах през деня и нямаше проблем вечерта тръгнах да пътувам и в един момент ми светна лампата на мотора колата влезе в сервизен режим повече от 110км не искаше да вдигне. На другия ден я закачихме на тестера имаше 4 грешки така и не ги запомних какви точно бяха изчистихме ги и колата се оправи. Днес пак я закачих и всичко си беше наред грешки нямаше. Някой случвало ли му се е нещо такова? Само да отбележа че колата беше стояла доста време с паднал акумулатор но когато сложих новия нищо не светеше. Благодаря предварително!
Да, на мен ми се е случвало. Най-вероятно си карала по магистрала с над 120 някъде /на автопилот/ и после си слязла от нея, където се е наложило да слезеш на по ниска скорост. Турбото не ти вдига повече от 0.8 бара някъде и съответно скороста ти е макс 100-110. При мен се оправяше, като загася и после пак запаля колата. Проблема ти ако е този, който описвам е в софтуера. При мен се реши след ремап.
Колеги да попитам нещо?Миналата седмица си докарах от Италия 159 2.4 JTDm, онзи ден смених маслата карах през деня и нямаше проблем вечерта тръгнах да пътувам и в един момент ми светна лампата на мотора колата влезе в сервизен режим повече от 110км не искаше да вдигне. На другия ден я закачихме на тестера имаше 4 грешки така и не ги запомних какви точно бяха изчистихме ги и колата се оправи. Днес пак я закачих и всичко си беше наред грешки нямаше. Някой случвало ли му се е нещо такова? Само да отбележа че колата беше стояла доста време с паднал акумулатор но когато сложих новия нищо не светеше. Благодаря предварително!
щом светва,значи има проблем,а щом има проблем пак ще се появи,само с чистене на грешки,нищо не става
П.С.Опс че забравих да споделя-онзи ден задна биалетка-28 лв.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Тъкмо щях да ти дърпам ушите Явно няма да стане врътката.
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Благодаря! Според мен обаче сигурно е записала нещо когато акумулатора е бил слаб защото когато я купувах светеха доста лампи (за свещите и за мотора) но когато и сложих нов акумулатор и загаснаха,а след като ги изчистихме минах 200км и пак я закачихме и нищо не беше записала. А ако има проблем с нещо незнам дали няма веднага да покаже?Вече минаха 5 дни и всичко засега е наред.
Gostenka, първо - честито за страхотната придобивка, да си я търкаляш безаварийно с хиляди километри Не се плаши когато светне лампата Have Engine Checked (и респективно колата влезе в авариен режим) - колегите сигурно ще потвърдят че тя светва за щяло и нещяло. На мен примерно ми беше светнала, защото моторчето, което управлява променливата геометрия на клапите, беше спряло за секунда (после пак си работеше), но това моментално се отчита от ECU-то и колата влиза в авариен режим. По-важно е да си намериш добър диагностицик, защото чистенето на грешките само по себе си не означава оправяне на проблема, а не много хора в сервизите разбират какво им "казва" колата (Справка - официалния сервиз на Алфа в Плевен). В конкретния случай вероятно е нещо дребно, а ако не се е появило наново, може и да не се върне. И все пак, накарай твоите майстори да ти водят досие на колата и да го освежават след всяка диагностика (ако вече не го правят)... Успех.
Comment